GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

Hogyan tudom megvenni a kupont?

Amennyiben  még nem regisztráltál, két féle lehetőséged van. Az egyik, hogy a honlapunkon regisztrálsz, ami nagyon hamar megvan, mindössze csak a neved, felhasználóneved,       e-mail címed és az általad kívánt jelszót kell megadnod. Az e-maiben kapott linkre kattintva meg kell erősítened regisztrációdat, és máris tudsz vásárolni, vagy ha már tagja vagy a Facebooknak a FB connect gombbal pillanatok alatt tagunkká válhatsz. Ezután kattints a „Megveszem” gombra, onnantól folyamatosan írjuk, mit kell tenned. Mindössze néhány kattintás, és máris Tiéd a kupon!

Hogyan tudom kifizetni?

Választhatsz banki átutalás vagy bankkártyás fizetés közül. Utalás esetén a bankszámlaszámot a megrendelés végén kiírjuk, illetve emailen is elküldjük Neked, bankkártyás fizetésnél pedig automatikusan átirányítunk a fizetőfelületre.

Mit tegyek ha nem tudok bankkártyával vagy átutalással fizetni?

Vásárlásod összegét személyesen is befizetheted bármelyik OTP bank fiókjába, a Star Kupon számlájára. Figyelj ilyen esetben is, hogy a közleménybe az általunk küldött, átutaláshoz szükséges azonosító kódot és adatokat tüntesd fel! Ilyen vásárlásnál az átutalásos fizetést válaszd!

Postai úton és csekken történő befizetéseket nem áll módunkban fogadni!

Mi az előleg?

Az előleg az oldalunkra előre befizetett összeg, amelynek kifizetésekor elérhetővé válik a kuponod.

Miért jó az előleg?

Az előleg azért jó, mert így a vásárlásod értékének csak egy töredékét kell hozzánk befizetned, a többit a partnernél tudod rendezni.  Ezáltal lehetőség van számos partnerünknél SZÉP kártyával és egyéb utalványokkal fizetni.

Mi az a helyszínen fizetendő összeg?

Az az összeg, amelyet a kupon beváltásakor a partnernél a helyszínen kell kifizetni.

 

Mikor kapom meg a kupont?

Bankkártyás  fizetés esetén maximum fél órával később, a banki utalásnál az utalás beérkezésének estéjén, maximum 3 nap. 

Hogyan kapom meg a kupont?

Kuponodat weboldalunkon találod meg, bejelentkezés után, a "Kuponjaim" menüpontban. A kupon elkészüléséről e-mailen értesítünk, de természetesen a kupon az e-mail nélkül is elérhető a fiókodban.

Mi a teendő, ha nem kaptam meg a kuponomat?

A leggyakrabban előforduló kérdés emailben és telefonon, hogy nem jött meg a kupon. Kérjük Önöket, hogy mielőtt írnának, nézzék meg a profiljukban a kupont, mert az esetek 90%-ban ott van a kupon.

Ha nincs a fiókodban a kupon, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink valamelyikén és igyekszünk minél előbb orvosolni a problémát.

Megvehetem akkor is a kupont, ha ma jár le és már nem tudom ma kifizetni?

Igen, megveheted az utolsó pillanatban is, ekkor a kupont már félretesszük neked, és az utalásod vagy befizetésed érkezésekor már csak aktiváljuk.

Mi történik, ha nem gyűlik össze a minimális vásárlószám?

Ez esetben az akció nem lép életbe és 3 napon belül visszafizetjük a teljes összeget mindenkinek, aki vásárolt belőle.

Hogyan tudom beváltani a kupont?

Nagyon egyszerűen: A szolgáltatóhoz minden esetben vidd magaddal a kuponodat, mert csak a kinyomtatott, még nem felhasznált kuponokat lehetséges beváltani. Online vásárlás esetén az egyedi kuponkódod megadására lesz szükséged. Természetesen, ha olyan szolgáltatásról van szó, ahova előre be kell jelentkezni (pl egy masszázs vagy kozmetika), akkor jelezzük a kuponon.

Átruházhatóak a már megvásárolt kuponjaim?

Igen, a legtöbb esetben átruházhatóak a kuponok, mivel az egyedi kuponkódok alapján ellenőrzik, hogy fel lettek-e már használva korábban, de azért nem árt, ha előre jelzed a szolgáltató felé.

Összevonható- e a megvásárolt kuponom más kedvezményekkel?

Nem, a megvásárolt kupon nem vonható össze más kedvezményekkel, csak abban az esetben, ha az külön fel van tüntetve az ajánlat leírásában.

Tudok-e fizetni SZÉP kártyával, Üdülési csekkel, Étkezési utalvánnyal, Egészségkártyával és egyéb utalványokkal?

Sajnos az előleget nincs lehetőség a fent említett utalványokkal kiegyenlíteni, viszont azzal, hogy bevezettük az előleg használatát számos partnerünknél van lehetőség ezen utalványok beváltására.

Mit tehetek, ha lejárt a határidő és nem használtam fel a kupont?

Sajnos a lejárati határidőn túl nem váltható be a kupon. a kupon árát nem áll módunkban visszatéríteni.

Mi történik, ha a kupont beváltó szolgáltató tönkremegy?

Ha a szolgáltató tönkre megy, vagy bármi olyan történik, ami ellehetetleníti a kupon beváltását, visszafizetjük az árát. Kérjük, ha ilyennel találkozol, jelezd az info@starkupon.hu címen!

Bármilyen további kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal a Kapcsolat menüpontban!

Kellemes vásárlást, sok spórolást kívánunk mindenkinek!

 

 

Biztonságos fizetési lehetőség Simple-n keresztül